Pierwszy trymestr – ćwiczenia w ciąży

Obrzęk nóg w ciąży – sprawdzony sposób

Trener: Monika Grzesik Długość: Krótki Problem, z którym boryka się każda ciężarna. Obrzęk nóg. Przedstawiamy prosty sposób radzenia sobie i unikania go. To ćwiczenie zmieni twoje życie!

Obejrzyj trening

Trening górnych partii ciała – wzmacnianie rąk i barków

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Dzięki specjalnie opracowanemu treningowi, ćwiczenia są bezpieczne i dostosowane do każdego trymestru ciąży. Ponadto możesz wykonywać je również po porodzie, aby spokojnie wejść w nowy tryb treningów.

Obejrzyj trening

Ból kręgosłupa w ciąży – ćwiczenia na złagodzenie

Trener: Monika Grzesik Długość: Średni Dzięki temu zestawowi ćwiczeń, który wzmacnia cały tułów, mięśnie przykręgosłupowe, skośne i poprzeczny brzucha uzyskasz prawidłową postawę i unikniesz bóli kręgosłupa w trakcie ciąży.

Obejrzyj trening

Trening górnych partii ciała – wzmacnianie rąk i barków 2

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Ćwiczenia na górne partie ciała, polecane szczególnie kobietom w ciąży, jak i tym, które już są po porodzie.

Obejrzyj trening

Trening na ból pleców w ciąży

Trening na ból pleców w ciąży, pozwoli ci zapobiec bólom lub jeśli wystąpiły, zniwelować je.

Obejrzyj trening
Ćwieczenia w ciąży 1 trymestr

Ćwieczenia w ciąży 1 trymestr – brzuch

Jakie ćwiczenia na mięśnie brzucha można wykonywać w pierwszym trymestrze ciąży? Czy jest możliwe kontynuowanie dotychczasowych treningów? Mamy, które dobrze znoszą pierwsze tygodnie ciąży często zadają sobie to pytanie. Sprawdź jak jest naprawdę.

Obejrzyj trening

Pilates w ciąży

Trener: Agata Golenda Długość: Średnia Przygotowane ćwiczenia odciążają odcinek lędźwiowy i cały kręgosłup, pomagają wzmocnić obręcz barkową, co jest świetnym przygotowaniem do opieki nad dzieckiem.

Obejrzyj trening

Trening mięśni ud – wideo ćwiczenia dla kobiet w ciąży i po porodzie

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Doświadczona w pracy z mamami instruktorka fitness proponuje krótki, ale skuteczny sposób na silne mięśnie ud.

Obejrzyj trening

Częste skurcze łydek w ciąży

Trener: Monika Grzesik Długość: Krótki Częste skurcze łydek w ciąży to nieprzyjemna i męczoca dolegliwość. Poza suplementacją możesz radzić sobie z nimi wykonują dwa bardzo proste ćwiczenia.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia wzmacniające pośladki – ćwiczenia w ciąży i po porodzie

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Szczególnie dobrze dopasowane ćwiczenia dla przyszłych mam – kobiet w ciąży – oraz po porodzie, których celem jest budowanie jędrnych i smukłych pośladków.

Obejrzyj trening

Jak pozbyć się bólu w odcinku lędźwiowym w ciąży ĆWICZENIA [WIDEO]

Ćwiczenia na złagodzenie bóli w odcinku krzyżowym kręgosłupa podczas ciąży to idealny zestaw, który pomoże uzyskać ci nową jakość noszenia ciąży. Większość z nas, z wyjątkiem wyjątkowych szczęściar nie boryka się z bólami odcinka lędźwiowego podczas ciąży. Okazuje się jednak, że jest to spory problem, z którym wydaje nam się trudno jest sobie radzić. Monika przedstawiam nam zestaw ćwiczeń, który skutecznie zwalcza bóle odcinka lędźwiowego kręgosłupa podczas ciąży.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia na karmienie piersią – zacznij w ciąży, kontynuuj po porodzie

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Warto je zacząć jeszcze w ciąży, bo świetnie wzmacniają mięśnie podtrzymujące biust - i kontynuować po, by przeciwdziałać niektórym niekorzystnym wpływom karmienia na piersi.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży – wzmacniane mięśni Kegla, do 38. tygodnia i w połogu

Trener: Monika Grzesik Długość: Krótki Są dwa typy ćwiczeń ćwiczeń na mięśnie Kegla (mięśnie dna miednicy). Do trzydziestego ósmego tygodnia ciąży oraz w czasie połogu, należy te mięśnie wzmacniać.

Obejrzyj trening

Trening pośladków – trening na pośladki dla kobiet w ciąży i po porodzie

Trener: Patrycja Olejarczyk Czas: Krótki Celem jest budowanie jędrnych i smukłych pośladków. Dzięki specjalnie opracowanemu treningowi, ćwiczenia są bezpieczne i dostosowane do każdego trymestru ciąży.

Obejrzyj trening