Wszystkie ćwiczenia w ciąży

Ćwiczenia Moniki Cywińskiej z dzieckiem – Wtorek

Trener: Monika Cywińska Długość: Długi Już wiesz, że ćwiczenia z dzieckiem mogą być przyjemne i są możliwe! Możliwe jest także wykonanie całego, godzinnego treningu. Sprawdź jak to zrobić!

Obejrzyj trening

Ćwiczenia – Fitness w ciąży, trymestr 2

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Długi Ten trening trwa 40 minut. To z jednej strony łagodne obciążenia, z drugiej - zestaw skutecznych ćwiczeń dla ciężarnych, dzięki którym przyszłe Mamy utrzymają idealną formę.

Obejrzyj trening

Pilates w ciąży

Trener: Agata Golenda Długość: Średnia Przygotowane ćwiczenia odciążają odcinek lędźwiowy i cały kręgosłup, pomagają wzmocnić obręcz barkową, co jest świetnym przygotowaniem do opieki nad dzieckiem.

Obejrzyj trening

Jak przygotować się do porodu naturalnego?

Trener: Monika Grzesik Długość: Krótki Jeśli jesteś już po trzydziestym ósmym tygodniu ciąży, warto zacząć się przygotowywać się do porodu rozciągając mięśnie przywodzące ud.

Obejrzyj trening

Rozgrzewka przed ćwiczeniami w ciąży. Patrycja 2

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Każde ćwiczenia w ciąży, każdy trening wzmacniający powinien być poprzedzony rozgrzewką, której nie wolno pod żadnym pozorem pomijać.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia Moniki Cywińskiej z dzieckiem – piątek

Trener: Monika Cywińska Długość: Długi Piątkowy trening jest nieco krótszy (niecałe 50 minut). Nie może Ci zabraknąć motywacji dzisiaj! Przed Tobą przerwa, atrakcje soboty i niedzieli.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia z dzieckiem. Program Moniki Cywińskiej – Czwartek

Trener: Monika Cywińska Długość: Długi To przedostatni trening w tym tygodniu! Ćwiczenia po ciąży, z dzieckiem, prowadzone przez Monikę Cywińską to skuteczny sposób na powrót do formy sprzed ciąży.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży: Pilates w trymestrze 3

Trener: Monika Grzesik Długość: Długi Trening metody pilates układa się w dopasowany do Twojego stanu zestaw ćwiczeń. Począwszy od rozgrzewki, poprzez ćwiczenia na stojąco i leżąco, skończywszy na rozciąganiu najważniejszych mięśni w pozycji leżącej, cały wysiłek prowadzi do znacznego poprawienia formy przyszłej Mamy.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży: Trymestr 2, trening 3

Trener: Edyta Litwiniuk Długość: Długi Trening wzmacniający przygotowany specjalnie na drugi trymestr ciąży, według autorskiego programu Edyty Litwiniuk - Pregnicious Program.

Obejrzyj trening

Rozgrzewka przed ćwiczeniami w ciąży. Patrycja

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Jeśli ćwiczysz w ciąży, powinnaś zacząć każdy trening wzmacniający od rozgrzewki. Nigdy jej nie pomijaj.

Obejrzyj trening

Jak przyspieszyć poród

Trener: Monika Grzesik Długość: Krótki Zaprezentowane ćwiczenie jest bardzo pomocne każdej przyszłej mamie. Uelastycznienie mięśni dna miednicy pozwoli ci na mniej bolesny poród, przyspieszy go w pierwszej fazie i rozciągnie grupę mięśni przywodzących.

Obejrzyj trening

Trening na mięśnie brzucha po połogu

Brzuch jest jednym z najbardziej osłabionych części ciała po porodzie. Mięśnie i skóra rozciągają się w trakcie ciąży. Mięśnie są osłabione, jednak nic straconego. Wszystko można odrobić! Piękny i mocny brzuch po porodzie? Tak to możliwe! Z tym treningiem efekty zobaczysz już po tygodniu! Zakończyłaś połóg? Nie czekaj! Wzmacniaj mięśnie brzucha!

Obejrzyj trening

Trening na ból pleców w ciąży

Trening na ból pleców w ciąży, pozwoli ci zapobiec bólom lub jeśli wystąpiły, zniwelować je.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży: Pilates w trymestrze 2

Trener: Monika Grzesik Długość: Średni Pełny trening metodą Pilates poprawi twoją kondycję, samopoczucie, wzmocni i przygotuje do porodu. Dzięki tym ćwiczeniom szybciej wrócisz do formy a ciąża będzie mniejszym ciężarem.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży, Trymestr 3, trening 3

Trener: Edyta Litwiniuk Metoda: Pregnicious Progrnam Długość: Długi Trening wzmacniający fitness prowadzony według autorskiego programu Edyty Litwiniuk - Pregnicious Program.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży: Trymestr 2, trening 1

Trener: Edyta Litwiniuk Długość: Długi Wzmacniający, pełen trening przygotowany specjalnie dla drugiego trymestru ciąży według autorskiego programu Edyty Litwiniuk - Pregnicious Program.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży – wzmacniane mięśni Kegla, do 38. tygodnia i w połogu

Trener: Monika Grzesik Długość: Krótki Są dwa typy ćwiczeń ćwiczeń na mięśnie Kegla (mięśnie dna miednicy). Do trzydziestego ósmego tygodnia ciąży oraz w czasie połogu, należy te mięśnie wzmacniać.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży – rozciąganie.

Trener: Monika Grzesik Długość: Krótki Rozciąganie to po rozgrzewce drugi element treningu, który nie może być pominięty. Każda aktywność fizyczna, zwłaszcza ćwiczenia w ciąży, wymagają odpowiedniego wygaszenia.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży: ćwiczenia z piłką w trymestrze 3 trzecim

Trener: Monika Grzesik Długość: Średni Ten 30-minutowy trening z piłką jest idealnie dopasowany do potrzeb trzeciego trymestru, nie obciąża nadmiernie a jednocześnie przygotowuje do porodu. Dzięki niemu przyszła Mama zachowa formę w trakcie i po ciąży.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży: Trymestr 2, trening 2

Trener: Edyta Litwiniuk Długość: Długi Kompletny, wzmacniający, od rozgrzewki aż po cooldown trening przygotowany według autorskiego programu Edyty Litwiniuk - Pregnicious Program.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia Moniki Cywińskiej z dzieckiem – Poniedziałek

Trener: Monika Cywińska Długość: Pługi Chcesz ćwiczyć po porodzie, ale nie wiesz jak robić to z małym dzieckiem? Nic prostszego! Monika Cywińska, mama dwójki dzieci pokazuje jak okiełznać dziecko i wykonać trening.

Obejrzyj trening

Ból kręgosłupa w ciąży – ćwiczenia na złagodzenie

Trener: Monika Grzesik Długość: Średni Dzięki temu zestawowi ćwiczeń, który wzmacnia cały tułów, mięśnie przykręgosłupowe, skośne i poprzeczny brzucha uzyskasz prawidłową postawę i unikniesz bóli kręgosłupa w trakcie ciąży.

Obejrzyj trening

Sesja relaksacyjna dla Mam

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Znajdź codziennie cztery minuty, zamknij oczy i wejdź w głąb siebie. Zapomnij o zmartwieniach i nerwach. Skup się na sobie i dziecku.

Obejrzyj trening

Obrzęk nóg w ciąży – sprawdzony sposób

Trener: Monika Grzesik Długość: Krótki Problem, z którym boryka się każda ciężarna. Obrzęk nóg. Przedstawiamy prosty sposób radzenia sobie i unikania go. To ćwiczenie zmieni twoje życie!

Obejrzyj trening

Ćwiczenia wzmacniające pośladki – ćwiczenia w ciąży i po porodzie

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Szczególnie dobrze dopasowane ćwiczenia dla przyszłych mam – kobiet w ciąży – oraz po porodzie, których celem jest budowanie jędrnych i smukłych pośladków.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży: Trymestr 3, trening 1

Trener: Edyta Litwiniuk Długość: Długi Jeden z trzech indywidualnych treningów dla trzeciego trymestru, prowadzony według autorskiego programu Edyty Litwiniuk - Pregnicious Program.

Obejrzyj trening

Trening pośladków – trening na pośladki dla kobiet w ciąży i po porodzie

Trener: Patrycja Olejarczyk Czas: Krótki Celem jest budowanie jędrnych i smukłych pośladków. Dzięki specjalnie opracowanemu treningowi, ćwiczenia są bezpieczne i dostosowane do każdego trymestru ciąży.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży: Trymestr 3, trening 2

Trener: Edyta Litwiniuk Długość: Długi Trening prowadzony według autorskiego programu Edyty Litwiniuk - Pregnicious Program. Możesz przeplatać go z innymi treningami stworzonymi dla trzeciego trymestru.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia – Fitness w ciąży, trymestr 3

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Długi Trening układa się w dopasowany do Twojego stanu zestaw ćwiczeń. Począwszy od rozgrzewki, poprzez ćwiczenia na dopasowanej do wagi i wzrostu piłce treningowej z małym obciążeniem rąk, skończywszy na rozciąganiu najważniejszych mięśni w pozycji leżącej, cały wysiłek prowadzi do kilkuminutowej medytacji, proponowanej przez Patrycję na koniec.

Obejrzyj trening

Trening górnych partii ciała – wzmacnianie rąk i barków 2

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Ćwiczenia na górne partie ciała, polecane szczególnie kobietom w ciąży, jak i tym, które już są po porodzie.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia na karmienie piersią – zacznij w ciąży, kontynuuj po porodzie

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Warto je zacząć jeszcze w ciąży, bo świetnie wzmacniają mięśnie podtrzymujące biust - i kontynuować po, by przeciwdziałać niektórym niekorzystnym wpływom karmienia na piersi.

Obejrzyj trening

Trening mięśni ud – wideo ćwiczenia dla kobiet w ciąży i po porodzie

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Doświadczona w pracy z mamami instruktorka fitness proponuje krótki, ale skuteczny sposób na silne mięśnie ud.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży – rozluźnianie mięśni Kegla po 38 tygodniu ciąży

Trener: Monika Grzesik Długość: Krótki Po trzydziestym ósmym tygodniu ciąży zaczynamy rozluźniać mięśnie dna miednicy. Do tego rodzaju ćwiczeń przyjmujemy pozycję na boku.

Obejrzyj trening
Ćwieczenia w ciąży 1 trymestr

Ćwieczenia w ciąży 1 trymestr – brzuch

Jakie ćwiczenia na mięśnie brzucha można wykonywać w pierwszym trymestrze ciąży? Czy jest możliwe kontynuowanie dotychczasowych treningów? Mamy, które dobrze znoszą pierwsze tygodnie ciąży często zadają sobie to pytanie. Sprawdź jak jest naprawdę.

Obejrzyj trening

Jak pozbyć się bólu w odcinku lędźwiowym w ciąży ĆWICZENIA [WIDEO]

Ćwiczenia na złagodzenie bóli w odcinku krzyżowym kręgosłupa podczas ciąży to idealny zestaw, który pomoże uzyskać ci nową jakość noszenia ciąży. Większość z nas, z wyjątkiem wyjątkowych szczęściar nie boryka się z bólami odcinka lędźwiowego podczas ciąży. Okazuje się jednak, że jest to spory problem, z którym wydaje nam się trudno jest sobie radzić. Monika przedstawiam nam zestaw ćwiczeń, który skutecznie zwalcza bóle odcinka lędźwiowego kręgosłupa podczas ciąży.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia Moniki Cywińskiej z dzieckiem – Środa

Trener: Monika Cywińska Długość: Długi Bravo! Jesteś w połowie programu tygodniowego dla młodych mam Moniki Cywińskiej! Już wiesz, że ćwiczenia z dzieckiem są możliwe.

Obejrzyj trening

Częste skurcze łydek w ciąży

Trener: Monika Grzesik Długość: Krótki Częste skurcze łydek w ciąży to nieprzyjemna i męczoca dolegliwość. Poza suplementacją możesz radzić sobie z nimi wykonują dwa bardzo proste ćwiczenia.

Obejrzyj trening

Ćwiczenia w ciąży: ćwiczenia z piłką w trymestrze 2

Trener: Monika Grzesik Długość: Średni Ten 30-minutowy trening z piłką jest idealnie dopasowany do potrzeb drugiego trymestru, nie obciąża nadmiernie i jednocześnie przygotowuje do porodu. Dzięki niemu przyszła Mama zachowa formę w trakcie i po ciąży.

Obejrzyj trening

Trening górnych partii ciała – wzmacnianie rąk i barków

Trener: Patrycja Olejarczyk Długość: Krótki Dzięki specjalnie opracowanemu treningowi, ćwiczenia są bezpieczne i dostosowane do każdego trymestru ciąży. Ponadto możesz wykonywać je również po porodzie, aby spokojnie wejść w nowy tryb treningów.

Obejrzyj trening