Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy?

Mama w formie, a właściwie mamy w formie, to my. To także każda kobieta, obecna czy przyszła mama. Kim jesteśmy i co jest naszą misją? Mama w formie to nie tylko poradnik jak ćwiczyć czy jeść zdrowo by być fit, to suma naszych doświadczeń́, jak żyć z dziećmi, pracą, obowiązkami, mężem i nie dać się zwariować w tym zabieganym świecie.

Ćwiczenia w ciąży: Trymestr 3, trening 1

Trening prowadzi Edyta Litwiniuk – doktorantka w AWF w Warszawie, w swojej pracy doktorskiej zajmuje się tematyką dotyczącą obciążeń treningowych, specjalista ds. dietetyki i planowania żywienia, magister wychowania fizycznego, nauczyciel akademicki, wielokrotna medalistka mistrzostw Polski w lekkiej atletyce i była zawodniczka kadry narodowej. Autorka Pregnicious Program Edyta Litwiniuk, trener personalny, trener II klasy lekkoatletyki, instruktor fitness – kulturystyki i fitness – nowoczesne formy gimnastyki, instruktor kajakarstwa, wychowawca i kierownik placówek wypoczynku dzieci i młodzieży. Autorka artykułów publikowanych w czasopismach naukowych i na portalach internetowych. Zawsze świetnie zorganizowana, konkretna, przy tym wszystkim uśmiechnięta, zwariowana i otwarta na ludzi. Miłośniczka snowboardu. A przede wszystkim mama dwóch córek.

Zanim zaczniesz ćwiczyć w ciąży, zapoznaj się z informacjami:

Przed rozpoczęciem ćwiczeń w ciąży, szczególnie w pierwszym trymestrze, skonsultuj się z lekarzem. Nie wykonuj ćwiczeń forsownych i przerwij ćwiczenie, gdy cokolwiek zacznie Cię niepokoić. Choć ćwiczenia przy prawidłowo przebiegającej ciąży są uznane za bezpieczne, a ich pozytywne skutki mają długofalowy wpływ na zdrowie Mamy i Dziecka, należy przede wszystkim kierować się własnym bezpieczeństwem. Pamiętaj także, by regularnie pić wodę podczas ćwiczenia w ciąży.

Do każdego treningu będziesz potrzebowała:

  Dwie półlitrowe butelki z wodą,
  Krzesło,
  Matę, dywan lub karimatę.

Plany treningowe tworzone są z niezwykłą starannością i odpowiedzialnością, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za skutki jakie może wywołać trening. W razie występowania jakichkolwiek zaburzeń należy skontaktować się z lekarzem w celu uzyskania fachowej porady.
Pamiętaj, by po każdym treningu zrobić 2-3 dni przerwy, a w trakcie ćwiczeń pić dużo wody! Przerwij ćwiczenia gdy cokolwiek zacznie Cię niepokoić!
Podziel się z innymi

2 comments

  • […] & Gynecology. W badaniu z udziałem 826 matek i ich dzieci, naukowcy odkryli, że mamy, które ćwiczyły podczas trzeciego trymestru, urodziły dzieci z mniejszą tkanką tłuszczową. W rzeczywistości kobiety, które spalały […]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany

Wpisz szukaną frazę i naciśnij enter.

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku!

 

W związku z odwiedzeniem naszego serwisu internetowego informujemy, że przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności lub urządzeń. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close