Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy?

Mama w formie, a właściwie mamy w formie, to my. To także każda kobieta, obecna czy przyszła mama. Kim jesteśmy i co jest naszą misją? Mama w formie to nie tylko poradnik jak ćwiczyć czy jeść zdrowo by być fit, to suma naszych doświadczeń́, jak żyć z dziećmi, pracą, obowiązkami, mężem i nie dać się zwariować w tym zabieganym świecie.

Ćwiczenia – Fitness w ciąży, trymestr 2

Ten 40-minutowy trening to z jednej strony łagodne obciążenia, z drugiej – zestaw skutecznych ćwiczeń dla ciężarnych, dzięki którym przyszłe Mamy utrzymają idealną formę.
Prowadzone przez trenerkę Patrycję Olejarczyk z warszawskiego klubu Mamoiselle ćwiczenia układają się w idealny dla Twojego stanu harmonogram. Począwszy od rozgrzewki, poprzez ćwiczenia na piłce z ciężarkami, skończywszy na rozciąganiu najważniejszych mięśni w pozycji leżącej, cały wysiłek prowadzi do kilkuminutowej medytacji, proponowanej przez Patrycję na koniec. Podczas ćwiczeń pamiętaj o oddechu. Wdech nabierasz nosem, wydychasz powietrze ustami. Pamiętaj, że sama wyznaczasz sobie granice. Ćwicz w swoim tempie!
Trening zawiera:
– rozgrzewkę
– ćwiczenia wzmacniające ramiona i klatkę piersiową. Wzmocnienie tych partii będzie bardzo pomocne przy późniejszym karmieniu piersią
– ćwiczenia wzmacniające mięśnie grzbietu i pośladki
– ćwiczenia wzmacniające mięśnie dna miednicy (bardzo ważne dla każdej kobiety mięśnie kegla, dzięki tym ćwiczeniom twój poród będzie łatwiejszy a mięśnie szybciej wrócą do formy), brzucha i pośladków
Do ćwiczeń będziesz potrzebowała:

  • Matę
  • Hantle lub małe butelki z wodą
  • Piłkę

Pamiętaj, byś ćwiczyła w ciąży tylko za zgodą swojego lekarza prowadzącego i wyłącznie wtedy, gdy nie ma żadnych przeciwwskazań, a sama ciąża nie jest zagrożona. Jeśli zauważysz jakiekolwiek niepokojące objawy, przerwij ćwiczenia i zasięgnij porady specjalisty. Jeśli cierpisz na tak zwany zespół żyły głównej NIE WYKONUJ ćwiczeń w leżeniu na plecach.

Podziel się z innymi

3 comments

  • […] Na szczęście sposobów na motywację do ćwiczeń jest wiele. Od endorfin, które pozostają długo po treningu i poprawiają skutecznie samopoczucie, przez łagodzenie bólów pleców, aż po ogólną witalność i energię. Trening fitness z Patrycją jest mega energetyczny i na pewno poprawi ci humor! […]

  • […] standardowymi formami aktywności, takimi jak pilates, fitness, ćwiczeniami na piłkach, pływaniem, marszem i jogą, istnieje wiele innych, które możesz […]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany

Wpisz szukaną frazę i naciśnij enter.

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku!

 

W związku z odwiedzeniem naszego serwisu internetowego informujemy, że przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności lub urządzeń. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close