Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy?

Mama w formie, a właściwie mamy w formie, to my. To także każda kobieta, obecna czy przyszła mama. Kim jesteśmy i co jest naszą misją? Mama w formie to nie tylko poradnik jak ćwiczyć czy jeść zdrowo by być fit, to suma naszych doświadczeń́, jak żyć z dziećmi, pracą, obowiązkami, mężem i nie dać się zwariować w tym zabieganym świecie.

Ćwiczenia w ciąży: ćwiczenia z piłką w trymestrze 3 trzecim

Ćwiczenia w ciąży: ćwiczenia z piłką w trymestrze 3 trzecim

Ćwiczenia w ciąży: ćwiczenia z piłką w trymestrze 3 trzecim. Treningi z piłką doceniło już wiele przyszłych mam. Piłka idealnie odciąża kręgosłup i pomaga na wygodne wykonywanie ćwiczeń. Co więcej może nam się przydać po porodzie do kołysania dziecka podczas metody 5 s, czyli najlepszej metody uspokajania i usypiania noworodków i niemowląt. Ćwiczenia na piłce są świetną alternatywą do czasem nudnych już treningów. Dlatego do dzieła! Czas na zmiany.

A dla tych mam, które doskonale znają kojące elementy treningu na piłkach przedstawiamy ten trzydziesto minutowy trening z piłką, który jest idealnie dopasowany do potrzeb trzeciego trymestru. Nie obciąża nadmiernie a jednocześnie świetnie przygotowuje do porodu. Dzięki niemu przyszła Mama zachowa formę w trakcie i po ciąży.

Prowadzony przez trenerkę Monikę Grzesik z warszawskiego klubu Mamoiselle trening układa się w dopasowany do Twojego stanu zestaw ćwiczeń. W dodatku nie wymaga wiele miejsca. Począwszy od rozgrzewki, poprzez ćwiczenia na dopasowanej do wagi i wzrostu piłce treningowej z małym obciążeniem, skończywszy na rozciąganiu najważniejszych mięśni w pozycji leżącej, cały wysiłek prowadzi do szybszego porodu i sprawniejszej przyszłej Mamy. A na tym właśnie nam zależy. Zadowolona mama to zadowolone dziecko. Trening na piłkach wymaga jednak dobrze dobranego sprzętu, czyli piłki. Będąc w sklepie i wybierając piłkę, dobrze, abyś skonsultowała się ze sprzedawcą, który pomoże dobrać ci idealną wielkość piłki.

Do ćwiczeń będziesz potrzebowała:

  • Matę
  • Piłkę
  • Wodę

Pamiętaj, abyś ćwiczyła w ciąży tylko za zgodą swojego lekarza prowadzącego i wyłącznie wtedy, gdy nie ma żadnych przeciwwskazań, a sama ciąża nie jest zagrożona. Jeśli zauważysz jakiekolwiek niepokojące objawy, przerwij ćwiczenia i zasięgnij porady specjalisty.

Podziel się z innymi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany

Wpisz szukaną frazę i naciśnij enter.

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku!

 

W związku z odwiedzeniem naszego serwisu internetowego informujemy, że przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności lub urządzeń. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close