Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy?

Mama w formie, a właściwie mamy w formie, to my. To także każda kobieta, obecna czy przyszła mama. Kim jesteśmy i co jest naszą misją? Mama w formie to nie tylko poradnik jak ćwiczyć czy jeść zdrowo by być fit, to suma naszych doświadczeń́, jak żyć z dziećmi, pracą, obowiązkami, mężem i nie dać się zwariować w tym zabieganym świecie.

Jakie są korzyści z jogi po porodzie

Jakie są korzyści z jogi po porodzie

10675688_784292414967959_5107572271230415293_n

Jakie są korzyści z jogi po porodzie

Korzyści jogi po porodzie:
Cieszę się, że znów mogę dla Was napisać nie tylko jako nauczyciel jogi, ale jako pasjonatka tematu okołoporodowego i wczesnego macierzyństwa kobiety. Jestem wdzięczna za cenną wiedzę dotyczącą fizjologii ciąży, jej etapów, całego procesu porodu, jego faz, a także etapu połogu i psychologii wczesnego macierzyństwa, bo mogę dostosowywać praktykę jogi dla bogiń w ciąży i po porodzie .
Stosując warianty jogicznych asan oraz ucząc pranajamy, przygotowuję kobiety do łagodniejszego porodu i sprawniejszej akcji porodowej. Na zajęciach doskonalimy wycofywanie umysłu ze świata zewnętrznego po to, by w trakcie porodu przekierowywać uwagę z bólu na oddychanie, dzięki któremu dotleniamy dziecko podczas skurczów macicy. Zachęcam do regularnej praktyki w ciąży, gdyż procentuje ona w punkcie kulminacyjnym- w trakcie porodu.
Boginie, które systematycznie praktykują w stanie błogosławionym, rodzą dzieci łatwiej, szybciej i bardziej świadomie. Z pewnością każdy poród jest inny, bo każda z nas jest inna. Odbieramy rzeczywistość na swój sposób, mamy różne ciała, różną wrażliwość fizyczną i psychiczną. Jednak poród to zawsze ten sam odwieczny żywioł natury. To akcja nie do końca przewidywalna, w której kobieta jest jak wulkan poddający się prawom natury. Jako integralna część natury, kobieta wydająca na świat dziecko może z naturą współpracować. I tego właśnie uczymy się na zajęciach jogi. Asany przygotowują ciało do porodu, a prana jama- kontrolowany oddech przeponowy mocno dotlenia maleństwo. Wyuczony w ciąży oddech brzuszny instynktownie wykorzystacie podczas porodu. Inteligencja natury w waszych organizmach pokieruje akcją w jak najlepszym kierunku.
Doświadczając dobroczynnego wpływu praktyki na ciążę i poród, pragniemy również po narodzinach maleństwa kontynuować ten wspaniały stan odprężenia, spokoju i czystości umysłu. Dlatego sięgamy po korzyści jogi po porodzie.

Pages: 1 2
Podziel się z innymi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany

Wpisz szukaną frazę i naciśnij enter.

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku!

 

W związku z odwiedzeniem naszego serwisu internetowego informujemy, że przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności lub urządzeń. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close