Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy?

Mama w formie, a właściwie mamy w formie, to my. To także każda kobieta, obecna czy przyszła mama. Kim jesteśmy i co jest naszą misją? Mama w formie to nie tylko poradnik jak ćwiczyć czy jeść zdrowo by być fit, to suma naszych doświadczeń́, jak żyć z dziećmi, pracą, obowiązkami, mężem i nie dać się zwariować w tym zabieganym świecie.

Wzmacniane mięśni Kegla, do 38 tygodnia i w połogu. Ćwiczenia w ciąży [trening wideo]

Wzmacniane mięśni Kegla

Ćwiczenia w ciąży – wzmacniane mięśni Kegla. Mięśnie Kegla (mięśnie dna miednicy) w ciąży są osłabione, pod wpływem rosnącej i obciążającej dno miednicy macicy. Kobiety w ciąży mają często incydenty nietrzymania moczu. Najczęściej kiedy się śmieją, kichają lub w czasie kaszlu. Jest to tak zwane wysiłkowe nietrzymanie moczu. Często u kobiet, u których takie incydenty wystąpiły, później dochodzi do problemów związanych z osłabieniem dna miednicy. Najczęściej są to dolegliwości bólowe w obrębie kręgosłupa, szczególnie w obrębie kręgosłupa lędźwiowo krzyżowego. Mogą również obniżyć się narządy rodne.

Ćwiczenia w ciąży – wzmacniane mięśni Kegla

Są dwa typy ćwiczeń ćwiczeń na mięśnie Kegla (mięśnie dna miednicy). Do trzydziestego ósmego tygodnia ciąży oraz w czasie połogu, należy te mięśnie wzmacniać. Natomiast po trzydziestym ósmym tygodniu ciąży, aby dobrze przygotować się do porodu, należy pracować nad rozluźnieniem mięśni Kegla, ćwiczenia rozluźniające mięśnie kegla znajdziesz tutaj klik. To bardzo ważne,a by zadbać o mięśnie kegla podczas ciąży, ponieważ zaniedbanie ich może skutkować późniejszymi problemami, takimi jak nie trzymanie moczu. A takie dolegliwości są dość uciążliwe u młodych kobiet.

Ćwiczenia w ciąży – wzmacniane mięśni Kegla

Jeśli cierpisz na zespół żyły głównej dolnej, wykonuj ćwiczenia w pozycji siedzącej lub na boku.
Monika na swoich zajęciach łączy wiedzę zdobytą na zajęciach z ginekologii i położnictwa z kilkuletnią praktyką instruktora metody Pilates i fitnessu. Dlatego podczas treningu z Moniką możesz czuć się naprawdę bezpieczna.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie ohsokiddy.com »
Podziel się z innymi

2 comments

  • […] Ćwiczenia w ciąży – wzmacniane mięśni Kegla, do 38. tygodnia i w połogu […]

  • […] Ćwiczenia w ciąży – wzmacniane mięśni Kegla, do 38. tygodnia i w połogu […]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany

Wpisz szukaną frazę i naciśnij enter.

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku!

 

W związku z odwiedzeniem naszego serwisu internetowego informujemy, że przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności lub urządzeń. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close