Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy?

Mama w formie, a właściwie mamy w formie, to my. To także każda kobieta, obecna czy przyszła mama. Kim jesteśmy i co jest naszą misją? Mama w formie to nie tylko poradnik jak ćwiczyć czy jeść zdrowo by być fit, to suma naszych doświadczeń́, jak żyć z dziećmi, pracą, obowiązkami, mężem i nie dać się zwariować w tym zabieganym świecie.

Jak wzmacniać odporność u dzieci dietą. Odpowiada dietetyk [wideo]

Jak wzmacniać odporność u dzieci dietą. Odpowiada dietetyk

Jak wzmacniać odporność u dzieci dietą. Odpowiada dietetyk. Okazuje się, że w bardzo łatwy sposób możemy wzmacniać odporność naszych dzieci poprzez odpowiednio dobraną dietę. Jednocześnie możemy również walczyć z infekcjami. Aby działania były skuteczne musimy wiedzieć jak i czym reagować na sygnały organizmu dziecka. Odporność wzmacniamy warzywami, owocami, przyprawami, miodem.

Jak wzmacniać odporność u dzieci dietą. Odpowiada dietetyk

Warzywa i owoce
Wybieramy te, które są bogate w witaminę A i C. A ponieważ wzmacnia układ odpornościowy. Witaminy A, C i E należą do grupy antyoksydantów, które mają właściwości wzmacniające. Witaminę E poza warzywami znajdziemy w rybach i orzechach. Dlatego co najmniej dwa razy w tygodniu podajemy dziecku ryby morskie.

Przyprawy
Majeranek, tymianek, kozieradka. W zależności od tego czy dziecku dokuczał bardziej kaszel czy katar. Możemy wybrać także imbir, po trzecim roku życia. Podajemy herbatki lub gotujemy imbir.

Miody
Miody możemy podawać dzieciom od pierwszego roku życia.Podajemy około łyżeczki dziennie. na rynku jest wiele miodów, najlepiej wybrać wielokwiatowy lub rzepakowy.
Antyoksydanty
Kurkuma i cynamon. Można przygotować dziecku ryż lub kasze z kurkumą i cynamonem.

Zupy
Bardzo dobrze działają na organizm, ponieważ go rozgrzewają. Buliony. Bulion warzywny lub rosół. Sekretem dobrego bulionu są długo gotowane warzywa. Nasz rosół według pięciu przemian jest świetny. Modyfikujemy go często nie dodając mięsa. Ten rosół  ma w sobie wszystkie potrzebne zioła i dodatki. Może być on bazą do każdej zupy.
Bardzo ważne, aby dziecko po chorobie jadło zupy do dwóch razy dziennie. Zupa ogrzewa i regeneruje szybko organizm oraz jest bardzo lekkostrawna.

Jak wzmacniać odporność u dzieci dietą. Odpowiada dietetyk

 

Podziel się z innymi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany

Wpisz szukaną frazę i naciśnij enter.

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku!

 

W związku z odwiedzeniem naszego serwisu internetowego informujemy, że przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności lub urządzeń. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close