Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy?

Mama w formie, a właściwie mamy w formie, to my. To także każda kobieta, obecna czy przyszła mama. Kim jesteśmy i co jest naszą misją? Mama w formie to nie tylko poradnik jak ćwiczyć czy jeść zdrowo by być fit, to suma naszych doświadczeń́, jak żyć z dziećmi, pracą, obowiązkami, mężem i nie dać się zwariować w tym zabieganym świecie.
bół w odcinku lędźwiowym w ciąży, jak się pozbyć bólu, jak zapobiec bólom pleców w ciąży, mama w formie

Jak pozbyć się bólu w odcinku lędźwiowym w ciąży ĆWICZENIA [WIDEO]

Jak pozbyć się bólu w odcinku lędźwiowym w ciąży ĆWICZENIA

Jak pozbyć się bólu w odcinku lędźwiowym w ciąży ĆWICZENIA. Ćwiczenia na złagodzenie bóli w odcinku krzyżowym kręgosłupa podczas ciąży to  idealny zestaw, który pomoże uzyskać ci nową jakość noszenia ciąży. Większość z nas, z wyjątkiem wyjątkowych szczęściar nie boryka się z bólami odcinka lędźwiowego podczas ciąży. Okazuje się jednak, że jest to spory problem, z którym wydaje nam się trudno jest sobie radzić. Monika przedstawiam nam zestaw ćwiczeń, który skutecznie zwalcza bóle odcinka lędźwiowego kręgosłupa podczas ciąży.
Takie bóle mogą pojawić się zarówno na początku ciąży jak i podczas całego jej przebiegu oraz pod koniec, kiedy ciężar brzucha jest już duży a nam jest coraz trudniej się poruszać. Często pod koniec ciąży kobiety najchęniej nie ruszałyby się z kanapy lub łóżka :). Tak, każda z nas ma takie dni a czasem tygodnie… Jednak dla zdrowia swojego i dziecka powinnyśmy postarać się o aktywność fizyczną, o ile oczywiście nie ma żadnych przeciwwskazań.

Pamiętaj, aby przed ćwiczeniami wykonać rozgrzewkę . Jeśli cierpisz na zespół żyły głównej nie powinnaś wykonywać ćwiczeń w leżeniu na plecach.

Pamiętaj, że możesz wykonywać ćwiczenia po konsultacji ze swoim lekarzem prowadzącym, tak aby zadbać o bezpieczeństwo swoje i dziecka. Ciąża to nie choroba, ale stan, w którym należy zachować wyjątkową ostrożność.
Ćwiczenia te możesz wykonywać również po porodzie. Są idealnym zestawem, który pomoże ci zniwelować bóle w dolnej części pleców.

Ćwiczenia należy wykonywać co najmniej trzy razy w tygodniu, aby uzyskać najlepszy efekt i pozbyć się dolegliwości.

Sprawdź także ćwiczenia na ból kręgosłupa w ciąży  oraz jeśli jesteś już dłużej mamą a nadal dokuczają ci dolegliwości bólowe zobacz materiał z Trenerką mam
Okazuje się, że ból kręgosłupa to nasz dodatkowy bonus w macierzyństwie. Nie musimy się jednak wcale na niego zgadzać. Mamy narzędzia, jakimi są ćwiczenia na mamie w formie, które pozwolą nam na pozbycie się bólu. A zaniedbanie takich dolegliwości może prowadzić do stałych zmian w całym organizmie. Problem z postawą to nie tylko sprawa kręgosłupa. Warto o siebie zadbać droga mamo!

Podziel się z innymi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany

Wpisz szukaną frazę i naciśnij enter.

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku!

 

W związku z odwiedzeniem naszego serwisu internetowego informujemy, że przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności lub urządzeń. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close