Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy?

Mama w formie, a właściwie mamy w formie, to my. To także każda kobieta, obecna czy przyszła mama. Kim jesteśmy i co jest naszą misją? Mama w formie to nie tylko poradnik jak ćwiczyć czy jeść zdrowo by być fit, to suma naszych doświadczeń́, jak żyć z dziećmi, pracą, obowiązkami, mężem i nie dać się zwariować w tym zabieganym świecie.
zdrowe naleśniki, dieta, kuchnia, przepisy, fit, gotowanie

3 sprawdzone pomysły na smaczne i zdrowe śniadanie

3 sprawdzone pomysły na smaczne i zdrowe śniadanie

Kids breakfast oatmeal porridge with fruits and nuts

Jak przyrządzić śniadanie szybko, zdrowo oraz smacznie? To pytanie zadaje sobie codziennie wiele osób, które pracują i często nie mają zbyt wiele wolnego czasu na przygotowywanie posiłków o skomplikowanej recepturze. Jeżeli szukasz pożywnych, a zarazem pełnych witamin i składników odżywczych dań, to koniecznie wypróbuj 3 sprawdzone pomysły energetyzujące śniadania.
Gofry owsiane lub naleśniki
Ich wykonanie zajmuje niewiele czasu, a z pewnością ucieszy każde podniebienie. Do przyrządzenia gorfów lub naleśników potrzebne są: mąka (kukurydziana i jaglana), olej kokosowy (do smażenia), ksylitol lub miód, proszek do pieczenia, jajka oraz mleko. Najpierw należy wymieszać ze sobą suche składniki. W drugiej misce ubić jajka z mlekiem oraz miodem, a następnie wrzucić do nich wcześniej wymieszaną mąkę z proszkiem. Po uzyskaniu jednolitej i gładkiej masy wlać ją do gofrownicy lub usmażyć w postaci naleśników na patelni (przyda się taka pozwalająca kontrolować poziom tłuszczu jak https://zasmakujradosci.pl/patelnia-oil-control-20-cm-olej-kujawski-gratis). Tak przygotowane smakołyki najlepiej podawać z pokrojonymi owocami lub konfiturą.
Omlet bananowo-marchwiowy
Do omletu należy przygotować jajka (ok. 3), dwa banany, jedną marchew, miód, cynamon i olej do smażenia. Marchew zetrzeć na tarce, a następnie lekko podsmażyć, aby zrobiła się miękka. W tym czasie w misce wymieszać jajka, cynamon, banany oraz miód i ubić je za pomocą trzepaczki. Do smażącej się marchwi dodać utworzoną masę, przykryć pokrywką i smażyć ok. 5 minut, a następnie całość przerzucić na drugą stronę i smażyć 2 minuty minut. Omlet można ozdobić świeżymi owocami (jabłkiem, jagodami), masłem orzechowym lub innym ulubionym dodatkiem.
Budyń kokosowo-owocowy
To nie tylko pomysł na smaczne i zdrowe śniadanie, ale także na zdrową przekąskę w ciągu dnia. Do przygotowania budyniu potrzebne będą: kasza jaglana, banan, mleko kokosowe, syrop z agawy (opcjonalnie także miód lub cukier kokosowy) oraz owoce (mogą być Twoje ulubione). Kaszę ugotować według instrukcji na pudełku. Na kilka minut przed końcem gotowania dodać do niej mleko kokosowe. Tak otrzymany krem wrzucić do blendera razem z bananem, a także syropem z agawy (lub miodem czy cukrem kokosowym). Po zmiksowaniu przełożyć masę do kilku mniejszych miseczek, ale tak, aby pozostawić miejsce na owoce. Chłodzić w lodówce minimum 4 godziny. Po wyciągnięciu z lodówki (najlepiej na kilka minut przed jedzeniem) zalać go wcześniej podgrzanymi w garnuszku owocami i wymieszać. Smacznego!

Podziel się z innymi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany

Wpisz szukaną frazę i naciśnij enter.

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku!

 

W związku z odwiedzeniem naszego serwisu internetowego informujemy, że przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności lub urządzeń. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close