Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy?

Mama w formie, a właściwie mamy w formie, to my. To także każda kobieta, obecna czy przyszła mama. Kim jesteśmy i co jest naszą misją? Mama w formie to nie tylko poradnik jak ćwiczyć czy jeść zdrowo by być fit, to suma naszych doświadczeń́, jak żyć z dziećmi, pracą, obowiązkami, mężem i nie dać się zwariować w tym zabieganym świecie.

Kilka sposobów na lepszą odporność u dziecka

Kilka sposobów na lepszą odporność u dziecka

Zastanawiasz się jak zwiększyć odporność swojego dziecka? Wszędzie jesteśmy bombardowane informacjami co zrobić, żeby nasze dzieci były zdrowsze. Jest jednak kilka niezawodnych sposobów i nawyków, a wprowadzając je, możesz na stałe zwiększyć odporność swoich dzieci. Poznaj tych kilka sposobów na lepszą odporność u dziecka.

Wybieraj zdrową żywność dla odporności dziecka

Jednym z najprostszych sposobów na podniesienie odporności u dziecka jest po prostu podawanie mu zdrowej żywności. Zdrowej, znaczy jak najmniej przetworzonej i z jak najmniejszą, a najlepiej żadną ilością konserwantów. Co to oznacza? Kupowanie produktów jednoskładnikowych, czyli warzyw, owoców, kasz. Ważne, aby każdy posiłek zawierał warzywa. Po obiedzie, świetnym podwieczorkiem będzie kiwi lub borówki. Pamiętaj, im krótszy skład, tym zdrowiej

wizyta u lekarza

Więcej nie znaczy zdrowiej, jak jeść, aby budować odporność u dzicka

Więcej nie znaczy zdrowiej. Jeśli jedno kiwi czy porcja szpinaku są zdrowe dla twojego dziecka, nie oznacza to, że musi je jeść kilogramami. Kiedy zapotrzebowanie na składniki zostaje zaspokojone, reszta jest marnowana. Nie przyjmowana do organizmu. To jak tankowanie samochodu, który ma już wystarczająco paliwa.

Zachowaj rozsądek w wierze w dietę budującą odporność

Pamiętaj, że żadne jedzenie nie może w stu procentach zapobiec przeziębieniom i grypie. Żadne jedzenie nie może w stu procentach ich wyleczyć. Więc jeśli twoje dziecko zachoruje, nie oznacza to, że nie dałaś mu tego czego potrzebowało. Nawet w najzdrowiej odżywiających się rodzinach zdarzają się infekcje. Oczywiście rzadziej, ale jednak.

Jedzenie jest lepsze od suplementacji w trosce o odporność twojego dziecka

Pamiętaj, że żaden suplement nie jest tak naturalny jak pożywienie. Dlatego sprawdź dokładnie jakie składniki powinno przyjmować twoje dziecko i suplementuj je w sposób naturalny. Witamina C – cytrusy, kwasy Omega -3 – ryby. Zacznij zwracać uwagę na to co jecie i na zmieniające się pory roku, praz zapotrzebowanie na składniki odżywcze.

Podziel się z innymi
Karolina Jach
Karolina Jach

Mama Aleksandra, pomysłodawczyni i wydawca portalu mamawformie.pl Na pierwszym miejscu w pracy zawodowej stawia pomoc innym mamom. Jako mama stara się być na 100%. Wrodzony perfekcjonizm bywa męczący dlatego codzienna walka z ego stała się już rutyną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany

Wpisz szukaną frazę i naciśnij enter.

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku!

 

W związku z odwiedzeniem naszego serwisu internetowego informujemy, że przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności lub urządzeń. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close